Επιστροφές

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι σε καλή κατάσταση.
Για να προχωρήσετε σε επιστροφή, πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην συσκευασία της παραγγελίας σας και να μας την αποστείλετε μαζί με το προϊόν στην διεύθυνση:
Μοσχοπούλου 21, Άγιος Δημήτριος, 17342, Αττική

Για να στείλετε δωρεάν την πρώτη επιστροφή, θα πρέπει να αποστείλετε το δέμα με την εταιρεία Elta Courier.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@yell-oh.gr ή στο +30 2109885769.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε την καλή κατάστασή του, θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό που αναλογεί στην αγορά του. Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που έχουν ήδη χρεωθεί κατά την αρχική αποστολή της παραγγελίας σας, δεν επιστρέφονται.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι για τα εκπτωτικά προϊόντα δεν δύναται η επιστροφή χρημάτων. Αν δεν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή, μπορούμε να σας αποστείλουμε ένα πιστωτικό για επόμενες αγορές

ΑΛΛΑΓΕΣ

Έχετε δικαίωμα σε αλλαγή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μέγεθος ή προϊόν, τότε ακολουθείστε την παραπάνω διαδικασία επιστροφής και σημειώστε την αλλαγή στην φόρμα επιστροφής. Αν η αλλαγή έχει αξία μικρότερη από την αρχική σας παραγγελία, τότε θα σας επιστρέψουμε την διαφορά. Για να προχωρήσουμε σε αλλαγή, πρέπει πρώτα να διαπιστώσουμε την καλή κατάσταση των προϊόντων που επιστρέφετε και να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα των νέων προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε.

Τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας επιβαρύνουν εσάς. Σε περίπτωση που προχωρήσετε σε δεύτερη αλλαγή, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.
‘Όταν αναλαμβάνετε εσείς την επιστροφή των προϊοντων, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε κάποια εταιρεία courier, καθώς είναι πιο ασφαλής η διαδικασία και δεν φέρουμε ευθύνη αν κάποιο προϊόν χαθεί ή καταστραφεί κατά την μεταφορά.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ Ή ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΌΝ

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλ’ αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής, στείλτε την μαζί με το προϊόν στη διεύθυνση Μοσχοπούλου 21, Άγιος Δημήτριος, 17342, Αττική. Εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής του συγκεκριμένου προϊόντος.
Για να επιστρέψετε δωρεάν το προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@yell-oh.gr ή στο +30 2109885769.

Για την επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να διαπιστώσουμε το ελάττωμα από πλευράς μας. Σας συνιστούμε να μην χρησιμοποιείτε τα ρούχα αν πρώτα δεν τα ελέγξετε.

X